Нові підходи до підвищення якості знань студентів
Демократизація навчального процесу вимагає пошуку нових форм співпраці викладача та студента. Мотиваційним елементом до активізації навчальної діяльності студента в першу чергу є креативність викладача, зокрема у розробці силабусу (Sуllabus) як персоніфікованої програми викладання дисциплін. Даній проблемі в Інституті біології, хімії та біоресурсів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича приділяється значна увага. На кафедрі біохімії та біотехнології 19 листопада для студентів 1 курсу спеціальностей «Біологія» та «Середня освіта (біологія та здоров’я людини)» проведено «круглий стіл» на тему «Внутрішнє життя клітини» із нормативної дисципліни «Загальна цитологія». Характерна риса заходу – демократичність, невимушена, дружня атмосфера, що сприяло максимальному самовираженню, креативності й активізації пізнавальної діяльності студентів. Ідея «круглого стола» зародилася під час лекції-діалогу з професором Г. Копильчук, коли студенти проявили зацікавленість та бажання детальніше ознайомитися з питаннями життєвого циклу клітини. Викладачі дисципліни виступали модераторами, забезпечуючи успішність проведення заходу в цілому, створююючи таке енергетичне поле, яке піднімало студента на гребінь хвилі знань, не залишаючи йому найменшого шансу опинитися осторонь навчального процесу.Джерело: ibhb.chnu.edu.ua
Оцініть новину: